Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

Με ξέχασα !

Βλέπω πως έχω να κάνω ανάρτηση από τον Ιούνιο του 2009 .Δε βαριέσαι .Λιγοστή η έμπνευση ,οι προσδοκίες πολλές από τον εαυτό μου και αποτέλεσμα μηδέν.Αυτό το blog λέγεται Σπηλιά "όπως κάποτε είχα (- με) μετονομάσει το διαμέρισματάκι μου στις Σέρρες ,και περίμενα να το "στολίσω " ανάλογα .Όμως και λόγω του ότι δε διαθέτω δικό μου υπολογιστή ,αλλά και λόγω άλλων παραγόντων ,τελικά το παραμέλησα ...Και ναμαι εδώ Σάββατο βράδυ ,με μια μπυρίτσα ,να σκέφτομαι διάφορα ,και να θέλω να επιστρέψω "σπίτι" .Όχι ,δε φάνηκα ειλικρινής ,με τον εαυτό μου ,γι αυτό και αγχώθηκα με την παρουσίαση .Τι θα έχει ,ποιους τομείς θα καλύπτει ,ποιο θα είναι το ύφος του και άλλα σχετικά ...

Εκέι ,δεξιά έχει μια λίστα με διάφορα συγκροτήματα - καλλιτέχνες της μουσικής που αγάπησα και αγαπώ ."Αυτό θα είναι το αποκούμπι μου !" ,σκέφτηκα ,πριν λίγες μέρες ,θα ξεκινήσω (και πάλι) με μουσική αφού εδώ και μήνες δε μπορώ να διαβάσω βιβλίο ,ή να γράψω για καμμιά αξιόλoγη ταινία που είδα ,έστω μια διαπίστωση ,η περιγραφή δεν μπορώ να κάνω ,έμπνευση και διάθεση ,σχεδόν μηδενική .Είναι και αυτή η πόλη ,που τη θεωρώ πλέον παρελθόν μέσα μου ,όχι όμως και τη "Σπηλιά" μου .Εκεί ζήσαμε με διάφορους ανθρώπους (και ζούμε ακόμα με κάποιους ) ,καταστάσεις που κατά πολύ με κάνουν αυτό που είμαι τώρα ,καταστάσεις που ηλέξη "μαγικό" αδυνατεί να περιγράψει !Οπότε ξεκινώ από εκεί ,από εδώ ,από εδώ όπου ήμουνα και είμασταν πάντα .

Και ξεκινώ με ένα καλλιτέχνη που πάντα θεωρούσα "το φάρμακο μου " .Ήταν αυτή η φωνή και οι συνθέσεις που απάλυναν το το οτιδήποτε σε απασχολούσε ,σε έπαιρνε από το χεράκι (όντας τεράστιος ) και σε οδηγούσε σε άλλα μέρη σε ένα road trip σε φανταστικές λεοφώρους με διάχυτη μια άισθηση ελευθερίας και με το ότι τίμημα έχει η λέξη αυτή να συνοδεύει τα συναισθήματα σου ,άσχετα ,με το στίχο .

Επειδή στο YOUTUBE υπάρχουν περιορισμένα κομμάτια οπτικοποιημένα ,είμαι αναγκασμένος να διαλέξω από τα ήδη υπάρχοντα . Κάποια ξεχωρίζω ,αλλά όλα μ ' αρέσουν ,κυρίως από τους 4 πρώτους δίσκους του Mark .

The Winding Sheet ,Whiskey For The Holy Ghost , Scraps At Midnight , I ll Take Care Of You( με τις διασκευές) αλλά και το εξαιρετικό σε σημεία ,Field Songs και γιατί όχι ,και το Bubblegum ... Όλα ,κάποιες στιγμές ,καποιες χρονιές ,κάποιες καταστάσεις ,κάποιοι ονειρόδρομοι .Το "Φάρμακο" ...





και φυσικά και οι Screaming Trees
Butterfly για όλους εμάς

Στην υγειά μας φιλαράκια ...

1 σχόλιο:

  1. φίλε Βαγγέλη, πέτυχες απόλυτα τον "χαρακτηρισμό" για το τι εστί ο Mark Lanegan σε κάποιους από εμάς...

    θα σου εξομολογηθώ και κάτι που δεν έχω πει σε κανένα παρά μόνο στην Β. αλλά τώρα μάλλον θα το μάθουν και πολλοί περισσότεροι...μέσα από τη μουσική του Lanegan βρήκα ένα δρόμο που είχα ξεχάσει πως υπάρχει...με βοήθησε με άλλα λόγια για να μπορέσω να δω τελείως διαφορετικά τη ζωή από ότι την έβλεπα πριν μερικά χρόνια αλλά αυτό που πέτυχε σε μεγαλύτερο βαθμό ήταν να με βοηθήσει να σταθώ ακόμα πιο δυνατός απέναντι σε όλα αυτά που φέρνει...

    ...ίσως σε μερικούς να φαίνεται "αστείο" αλλά για μερικούς από εμάς κάποιοι καλλιτέχνες πέρα από τα τραγούδια τους μας δίνουν μαζί και την "λύτρωση" που ψάχνουμε...

    αυτά τα λίγα!
    συνέχισε να γράφεις για όλα αυτά που αγαπάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΣΠΗΛΙΑ